Sunday, October 5, 2008

Hari Raya 2008

Hari Raya tahun ini merupakan hari yang paling istimewa kerana semua keluarga dapat berkumpul bersama. Last sekali suasana seperti ini dapat dirasa pada tahun 2006. Walaupun anak Baby tidak berapa sihat, namun akhirnya dia dapat juga bersama kami di kuantan sebagai satu keluarga yang besar.
Mak dan abah aku... Apamacam??? Ada gaya orang lama-lama bergambar tak??? Ini aku dan ahli keluarga aku... Sedondong.. tak boleh ambil jika belakang ada pokok bunga.. nanti tak nampak.. he he heMy glamourest sister and her family... Bling-bling....Adik aku nombor 3 and his family... First time datang ke Kuantan bersama kesemua keluargannya...Emak dan abah serta anak-anaknya....Yang ini pula cucu abah yang paling bermasalah... Wonder Pet dan Cucu Sepuluh...Rumah pertama yang kami lawati iaitu rumah kakak abah - Mak Long Tun di Bukit IstanaThen ke Bukit Sekilau. Anak Saudara Abah aku...Satu lagi saat-saat yang paling istimewa dalam tahun ini. Bapak aku bersama-sama kawan-kawannya semasa bertugas dalam pasukan polis hutan di Terengganu pada tahun 1970. Berpisah dengan mereka pada tahun 1976 dan dapat bertemu semula pada tahun ini dan abah berjaya mengumpul balik mereka semua. Ada lagi lebih kurang 20 orang yang telah dihubungi tetapi tidak dapat datang.Abah bersama Pak Teh, Pakcik Jama dan peminat-peminat parangnya...
Ha ha ha... My cousin yang sempat datang beraya...Pada malam itu pula, kami adik beradik pergi pula ke Semambu untuk menziarahi Ayah Busu kami.
Ila dan Little RayyanWonder Pet dan Little RayyanAnak-anak aku laaa...Bibik Mak ET yang baru melapor diri pada malam itu memandangkan tuan rumah tak sampai lagi... Tpi malangnya.. bekerja hanya pada malam itu sahaja.....

No comments: