Saturday, December 19, 2009

Gua Kelam Dalam Kenangan

Habis sahaja meeting di TNB Perlis. kami check out dan terus menuju ke destinasi tersebut..Ini lah dia tempat yang hendak di tuju.. "Gua Kelam"..
Tak pernah dalam hayat aku nie masuk ke dalam gua lagi..
Teng teng teng... sampai juga akhirnya..
Peerrhh.. penatnya.. jauh jugak dari Kuala Perlis nie... Baru dapat parking..
Liz tak sabar nak melihat sekitar gua kelam...
Pemandangan pintu masuk gua kelam
Sungai yang mengalir keluar dari gua kelam
Beli tiket...
Pintu masuk ke dalam gua kelam
Di pintu gua kelam... nak start masuk.. gelap wehhh..
Disepanjang gua...
Posing sket...
Posing lagi...
Seram jugak....
Jauh lagi nie....
Cahaya di hujung gua..

Disini adalah lokasi hantu-hantu menari di dalam filem "jangan pandang belakang congkak"
Wajah puas hati kerana berjaya melepasi gua kelam...
Ada gak call time-time gini...
Liz
Abah dan Yana
Irfan dan Liz
Pemandangan air sungai yang akan masuk ke dalam gua kelam..
Khairul dan Yana
Suasana di dalam Gua Kelam...
Suasana sungai dimana selepas melalui gua kelam..
Anak-anak mengambil kesempatan untuk bermandi manda di sungai tersebut...
Irfan yang takutkan ikan...
Bermandi sakan....

Semoga ianya menjadi kenangan buat kita bersama.....

3 comments:

takenouchi takayama said...

sgt2 kelam gua ni..tapi nasib baik jumpe jln..1st,cam xconfident je ngan GPS..tapi bley pkai lah..mane la tau gua kelam lain..huhu..erm,perjalanan time 2,,dekat 1jam 20mnt..peh..dekat gile dengan thailand..bile lagi kt nak p thailand kan??langkah sket je dah smpai..tp xpe..ade mase lagi..bulan depan p lagi..hehe..

prEciouS said...

eh eh... macamana ada org ini???

takenouchi takayama said...

org ni kat mane2 pun ade..haha..bile lagi nak post gmbr kete baru..hau3..